Fomly Design Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Dette er min føste modd på dette forumet! :D Det er en Nissan GTR, der jeg har hentet inspirasjonen fra en Toyota Supra Super Charge. (en oransje supra) Hele bodykittet er brushet. Den er laget for PSDMagazine konk. http://www.psdmag.co.uk/ Org Chop Update - New rims, license plate High Res High Res update Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fomly Design Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 digg med masse kommentarer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Du vet nå, når det er kommentarer på dette forumet er di bestandig negative.. så lenge du ikke får noen kommentarer så er det vell bra :) Men KNALL bra modd! Keep up the good work! :D Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
themaster92 Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 knall bra modd ass men hvoran er det duy får til å få photoshop. har du kjøpt det ellah har du lasta det ned da but keep up the good work. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fomly Design Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 jeg har kjøpt det gjennom jobben. regner med at dere syntes den er bra, ettersom jeg syntes at den er bra :) :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg