Kverna Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Noe nytt som gjør at den er fjernet ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 forno møkk:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Når jeg først er i gang. Har den siste uka hatt problemer med at bilforumet ikke husker innloggingen min. Kanskje det kan sjekkes opp samtidig :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Nye innlegg og søkknappen ble fjerna i dag for å lette kalkuleringene til serveren. Den gikk ned pga for høy load. Derfor fjernet vi det midlertidig. Den er oppe nå og skal overvåkes. :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 mulig det er nødvendig med en anelse oppgradering da det har vert mye tull den siste tida. har bilforumet vokst seg for stot for dere? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 i samme sekund som jeg leita etter denne posten, så var knappen tilbake :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 mulig det er nødvendig med en anelse oppgradering da det har vert mye tull den siste tida. har bilforumet vokst seg for stot for dere? :p Fiksa sinnsykt mye i dag!! Har tuna configen til serverene i hele dag. Loaden er mye mye lavere så nå skal det ikke bli noe tull framover. Siden Vg og Aftenposten.no henviser til oss i storsaker om Lommemannen så har vi hatt sinnsyk med trafikk i dag. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r620r620 Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 kor finn eg dere innleggs knappen hæn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Kalender | Kontrollpanel | Mine innlegg | Nye innlegg | Marker forumene som lest | Hurtiglenker | Søk Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg