Markro Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 det ble litt endring i planene på utstyrslista. får håpe det blir gromyd når jeg blir ferdig. begynner på kassa snart.. må bare få noe cash først:P Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 fikk litt godis i postkassa i går. pioneer prs d2000spl [/img] [/img] [/img] Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrZipp0 Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 du er igang i allefall.. hvordan bli vinklinga på diskantene? ser ut som de peker ned mot dash.. skal det dempes mye? ser ut som det egentlig er montasje av stor forsterker og sub som er igang her :) men lykke til :) Siter Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 har dempet hele bagasjerommet. skal dempe dører til våren. hehe. diskantene sitter i orginalhusa som er dempet men vurderer å bygge de om litt til våren/ sommeren. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Ser bra ut med tanke på utstyr, holder på med noe lignende selv :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_jurgen Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Interessang lesning siden jeg skal starte med et prosjekt i en lik bil bare med JBL GTi komponenter. Men har ikke vært oppe med dørtrekkene enda, hvordan er det med plass der ? Må det til stor modifisering for og få inn 6,5" elementer i dørene ? Vil det skal se mest mulig orginalt ut. Keep up the good work :win Siter - 90 vw golf g60 turbo - 93 vw golf cl (konebil) - 00 vw Passat 1.8 20v (SOLGT) - 89 Opel kadett E 1.6i (påkjørt og drept av XC70) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Interessang lesning siden jeg skal starte med et prosjekt i en lik bil bare med JBL GTi komponenter. Men har ikke vært oppe med dørtrekkene enda, hvordan er det med plass der ? Må det til stor modifisering for og få inn 6,5" elementer i dørene ? Vil det skal se mest mulig orginalt ut. Keep up the good work :win er ikke spessielt tragt der. det sitter orginalt 6,5 mellomtoner i passelat. det eneste du trenger er en ombyggingbrakett i dørene. de orginale er poppet fast og limt til elementet så det er lett å få dem øderlagt. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Hvor har du kjøpt de brakettene til dørene ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 her er en link. du kan jo også lage noen selv med mdf 35605 Høyttalerovergang Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 jaaa, skjer d no her da :P no framgang :P hehehe Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 heisann. har stoppet opp litt. har fått noen andre subber blant annet. skal ha 3 stk hertz hx300 12 tommere i stedet for pioneer basseren. har fått en del stp dempmatter i posten så blir litt demping i helga:) legger ut litt bilder på søndag regner jeg med:) håper å få begynnt på kassa snart også:) Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 driver å bygger anlegg i min 99` passat.. Hvor er det du dro gjennom strømkablenen? har nesten akkurat starta så har ikke sett så godt etter enda men det ser ut som om det er litt trangt frammi der.. Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 strømkabelen drar du lett igjennom torpedo veggen på venste siden. viss du står forran bilen. strømkabelen kommer ned på gulvet på passasjer siden¨, så det er greit å ta ut hanskerommet for å komme lettere til. hva skal du sette inn av stereo i passaten da?? Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 heisann. har stoppet opp litt. har fått noen andre subber blant annet. skal ha 3 stk hertz hx300 12 tommere i stedet for pioneer basseren. har fått en del stp dempmatter i posten så blir litt demping i helga:) legger ut litt bilder på søndag regner jeg med:)håper å få begynnt på kassa snart også:) hvorfor bruke penger på frakt når du bare kan dra til installbay butikken? :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 fordi jeg ikke bor i tønsberg lenger. bor i moss. eller så hadde jeg selfølgelig kjørt bort til kalvetangen der:P Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg