xanakor Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 vinteren kom og løshundene kom med den.. var litt uheldig i dag og traff på en løshund, klarte å unngå løshunden, men ikke autovernet på venstre side. så jeg trenger nye jettalykter og venstre framskjerm. bilen min er en 1989 golf, hvilke skjermer passer da? alle som er til 2'er golf? mvh stian Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 vinteren kom og løshundene kom med den.. var litt uheldig i dag og traff på en løshund, klarte å unngå løshunden, men ikke autovernet på venstre side. så jeg trenger nye jettalykter og venstre framskjerm. bilen min er en 1989 golf, hvilke skjermer passer da? alle som er til 2'er golf? mvh stian Alle Jetta og/eller Golf skjermer, 1983 - 1991 skal passe:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 var på huggern i dag, men dessverre ingen hele venstre framskjermer. men en ting var bra, på loftet mitt fant jeg esken med ekstradeler, og hva ligger dær? ny 2-delt frontleppe og originale jettalykter i så å si perfekt stand. da har jeg: frontleppe nye lykter mangler: jettagrill venstre framskjerm har fri på mandag så jeg regner med jeg tar meg en tur til huggeriet på malvik. fikk litt lyst på nytt interiør når jeg først var i gang også. mvh stian Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 sleng opp bilder da :) hvis lyst alltid morro å se. ps kjipt med kræsj... selv herpa side skjerm og front, vr6 leppe og hella lykter. bestill fra mekonomen ekke så dyrt iallefall på golf3 :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 er det du som kjører 4hjuls skrens ved sluppen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 ikke sluppen næi. men har vært en å annen breiside på byåsen området. Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg