sandersen Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 hva heter den franske sangen som går ganske mye på radio i det siste, hu synger noe på fransk i ny og ne, ganske pen stemme. "cha ma pe le" el no, også munter melodi med trekkspill eller noe i bakrunnen. Ikke mye og gå på men :( det jeg har. Veit ikke radio eller klokkeslett Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Tror kanskje den heter "tu ma promise" eller noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Eneste jeg kan komme på av fransk stemme med trekkspil er In-Grid. Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Hehe, In-Grid - tu ma promise, kaaan det være den tru? :) Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 JEPP det var da :) da fant vi den! tusen takk til dere begge 2 ! Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hipphurra Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 haha takk skal du ha, skulle til å lage post om det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Jeg tenkte også det var tu ma promise, men siden den er ganske gammel visste jeg ikke helt om jeg skulle ta sjansen å skrive det. Men var flott du fant det ut! :) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenacius Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Heter den ikke Tu Es Foutu da? Siter Opel Kadett D GTE-R 16v Mazda MX5 1.6 Turbo x - Volvo 240TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Denne låta er vel strengt tatt ikke særlig ny heller :D Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Heter den ikke Tu Es Foutu da? Jo gjør vel egentlig det, og som nevnt så er den daugammel :coplight Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg