PIIIPower Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Hei! Noen som veit hvilken turbo som sitter i en Audi A6 2.5TDI 2000 modell? Ser ut til at min har tatt kvelden (bilen stopper på 70km\t i motbakker) og Møller kommer med sansyneligvis med ett million alternativ :Devil: og det kan man jo ikke gå med på.. Til dere som lurer; nei det er ikke LMM'n.. for den en bytta. (andre forslag på feil mottas med takk da:) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 HA! slapp.. var trykksensor som var defekt.. hadde jeg ikke sjekka selv hadde møller snytt meg for 12000,. asses... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allpro Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Du har jo den wastergate klokka, den bruker ryke på dem, og da står den åpen hele tiden.. Start bilen og dra av vakum slangen, da skal du se at den arma flytter seg... Jeg har en sånn hvis du trenger, har en turbo med uviss tilstand og.. Siter 2000 Audi TT 2000 Audi A6 1987 Hilux V8 TPI 2000 Lc 90 1967 Camaro RS/SS med LS1 snart.. 88 Lj 73 BILGAL !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg