vpturbo Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Hei og godt nytt år:popcorn Kjøpte meg for noen måneder siden ny bil. Som dere ser i overskriften er det en Passat 1,8turbo. Veldig fornøgd med bilen så langt. Er en 1997 model, som er køyrt 146000km. Nå lurer jeg på og kanskje gjøre litt med den. I hovudsak "enkle" ting for å få den til å se litt bedre ut. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Senkesett av kvalitet og fete hjul er som oftest en bra begynnelse, eg hater pop off ventiler og slikt, så det skriver eg ikke, men regner med det kommer som forslag... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Senk + felg! :). Andre ting: Nye frontlykter. Chipping (bilen blir en helt annen med 197hk, men bruker da også 98 Blyfri!!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vpturbo Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Okey. Ser ogsa at det er mange som lakker den nederste listen på bilen ogsa. Er dette noe en kan gjøre selv? lurer ogsa litt på å skifte grill, noen forslag her? Samt panserforlenger, er dette mye styr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vpturbo Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Har mine forlag til hva som skal gjøres.. Men vil først vite hva andre synst og mener:blunk: Andre ting jeg gjerne vil ha deres mening om er: -Soting av ruter (hvor mye etc) -Bakrutesenker (eller hva det heter:P ) -Lykter (hvilken type) - og alle andre ting dere vil nemne :morph: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Tja. Chip. syns 150 gamp er greit det. Og når jeg så bensinprisen på Statoil her i byen krype til 12.76 for 1 liter 95 kan det være greit å la være. Men så har jeg nesten begynt å bli gammel. hehe Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vpturbo Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 hehe, alder er ingen hindring ;) Men, likte lyktene du har på bilen på bildet der ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat`en Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Tja. Chip. syns 150 gamp er greit det. Og når jeg så bensinprisen på Statoil her i byen krype til 12.76 for 1 liter 95 kan det være greit å la være. Men så har jeg nesten begynt å bli gammel. hehe har du chip, eller kjører du på 150 hk? jeg har selv en 1.8t tiptronic. hører at denne girkassen ikke tåler å kjøre på 190hk. noen som vet noe om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg