Kvilt Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Noen som har tips om hva jeg bør velge av subb og forsterker? hadde tenkt med 10" ettersom det ikke er all verden til plass i det lille bagasjerommet:p Er det også noen som vet hvor man får kjøpt nytt høytalersett til hele bilen? Det er en 95 mod. Vet ikke vilke størrelser det er på alle disse små høytalerne rundt om i bilen. På forhånd takk :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Noen som har tips om hva jeg bør velge av subb og forsterker?hadde tenkt med 10" ettersom det ikke er all verden til plass i det lille bagasjerommet:p Er det også noen som vet hvor man får kjøpt nytt høytalersett til hele bilen? Det er en 95 mod. Vet ikke vilke størrelser det er på alle disse små høytalerne rundt om i bilen. På forhånd takk :thanks Hvilken bmw cab er det du har? Send gjerne en mail, så skal jeg hjelpe deg etter beste evne, hilsen "BMW spesialisten" Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvilt Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 har bestilt meg 2stk pioneer TS-W2501D4 subber. men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal bygge kassen enda. noe tips om dette? hvilken vei høytalerne burde skal stå, kassevolum osv? forsterkeren jeg skal bruke er en performance teknique 6000W mono-block. den burde vel fungere greit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 om det er E36 så er det plass til 5,25" forran og bak. Jeg har en 12" Atomic QT12 i 40 liters bassrefleks kasse, funker som bare faen i min cab.. Men jeg har sørget for at ski luka er "åpen", har fjernet alt av plastikk deksler som var der. For å få lyden inn i bilen. Jeg har bygget kassen slik at subben er montert vannrett på toppen av kassen, siden det ikke er plass til å ha subben loddrett...bassrefleksrøret har jeg pekende framover. Synes det funker best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvilt Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 om det er E36 så er det plass til 5,25" forran og bak.Jeg har en 12" Atomic QT12 i 40 liters bassrefleks kasse, funker som bare faen i min cab.. Men jeg har sørget for at ski luka er "åpen", har fjernet alt av plastikk deksler som var der. For å få lyden inn i bilen. Jeg har bygget kassen slik at subben er montert vannrett på toppen av kassen, siden det ikke er plass til å ha subben loddrett...bassrefleksrøret har jeg pekende framover. Synes det funker best. du har ikke tilfeldigvis noen bilder av dette? burde jeg kjøre forterker på 5,25"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 du har ikke tilfeldigvis noen bilder av dette? burde jeg kjøre forterker på 5,25"? Ja du burde egentlig ha en forsterker på 5,25", men det går helt greit å kjøre de på cd-spilleren om du har en god spiller. Har dessværre ikke tatt noe bilde av subbkassen utrolig nok, skal se om jeg ikke rekker og ta et i morgen. Men fant et par bilder av hva jeg har gjort med skiluken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvilt Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Ja du burde egentlig ha en forsterker på 5,25", men det går helt greit å kjøre de på cd-spilleren om du har en god spiller. Har dessværre ikke tatt noe bilde av subbkassen utrolig nok, skal se om jeg ikke rekker og ta et i morgen. Men fant et par bilder av hva jeg har gjort med skiluken. det med skiluka så bra ut, så det må testes ut;) takk for bilder. om spilleren er så bra vet jeg nå ikke. det er en JENSEN VM9512 7" TFT Touch Screen. vet ikke om det sier så my men:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvilt Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 har enda et spørsmål. fikk 2stk nakkestøtter med innebygd lcd-skjerm av en kompis. tenkte jeg skulle prøve å montere disse. noen som har testet ut dette før, og eventuelt vet om det er mye jobb med det? takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Jensen funker nok greit det. Men det er absolutt og anbefate en 4kanals forsterker til 5,25" høyttalerne. Eller du kan kjøpe to to kanalere, da kan du montere de "inne" i seteryggen, for der er det to tomrom et på hver side av skiluken, hvor du kan ha forsterkerne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 har enda et spørsmål. fikk 2stk nakkestøtter med innebygd lcd-skjerm av en kompis. tenkte jeg skulle prøve å montere disse.noen som har testet ut dette før, og eventuelt vet om det er mye jobb med det? takker for svar Ikke noe problem,bare å fjerne de gamle, ta av ryggen på setene og du er i gang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvilt Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Ikke noe problem,bare å fjerne de gamle, ta av ryggen på setene og du er i gang... takk;) skal se om jeg kommer igang med det idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg