volvoturbo! Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Hei, ska kjøpe meg bensintrykksregulator til min 230fk. har lest her en plass før at jeg må ha en som er 1:1,2? så ta en kikk på denne linken å vis noen kan si meg hvem jeg skal kjøpe så hadde det vært toppers:D Maxam-tuning.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 kjøp heller ein hos pedersens-racing elle kollevold, da vett du at du har noe som holder;) koster ikkje så allverdens, kjøpte min på sånn billi billi greier, for å sei det sånt, eg skal kjøpe skikkelig neste gang;) Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Kjøp ikke noe til under tusenlappen hvertfall. Og kjøp ein som er 1:1.7 når du først skal ha! Og heller ikke noe som heter f.eks FSE-style, altså "style", det vil jo si at det er fake shit! Aeromotive og Malpassi leverer kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoturbo! Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Oki tusen takk for gode svar folkens:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefan.v Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 index . sett noen som bruker dette på bilene sine. rått design på de også :) Siter MITT 240 TURBO PROSJEKT: http://forum.volvoforum.no/viewtopic.php?t=5284 Volvo Performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 enig med resten.. kjøpte jalladrit på ebay.. SKROT.. kjøpt meg aeromotive nå:D Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTore Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 maxam tuning er svindler sjappe. ligger tråder ute om dem. skylder meg penger å som jeg aldri får Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg