Rayen Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 hei..har problemer med tåkelysene mine fortiden..di vil ikke komme på lengre.. og eg er helt tom for ider.. Det begynte med at etter eg hadde tatt på bryteren tok det noen sekunder før di kom på..og eg har målt spennigen fremme på lykten og der er det 0V..har også skrudd bryteren halveis utav og ristet i den for og skjekke om det er dårlig kontakt..samt skjekket sikringene..men bruker manuelen min står på tysk så usikker på hvilken sikring dette er?? Også funker alt ellers på bilen..så lurte på om noen hadde komblingskjema over sikringsboks og reler..for siden di kom seinere og seinere på lurer eg på om det kan være brudd eller rele som er gåent?.. takker så meget til di som kan hjelpe meg med dette!..en tegning eller sikringsnummer hadde hjelpt meg godt på vei.. Mvh Raymond.. Siter BMW 523i 96mod. Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder Det er Tysker som gjelder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Ingen som har koblingsskjema over kretsene ? :( eller som kan hjelpe meg? Siter BMW 523i 96mod. Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder Det er Tysker som gjelder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Har du orginale tåkelys, eller er de ettermontert? Sjekk sikringene i hovedsikringsboksen. Går vel på samme kretsen som kjørelysene? PS: selv om sikringene er hele, kan det være dårlig kontakt ;) Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toreso Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Han har originale :P Siter 1984 Volvo 360 2.0 1993 BMW 318is 1991 MB 190E 2.3 Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Har du orginale tåkelys, eller er de ettermontert?Sjekk sikringene i hovedsikringsboksen. Går vel på samme kretsen som kjørelysene? PS: selv om sikringene er hele, kan det være dårlig kontakt ;) her er det di orginale..og visst di går på samme sikring så er jo den hel..har "skrudd" lit på hver sikring for og få kontak og alle andre lys virker på bilen..så er nok ikke sikringene.. men sku visst kor eventuelt reler og slikt ligger for tåkelysene og den slaks.. Siter BMW 523i 96mod. Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder Det er Tysker som gjelder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Sjekk jordingen! Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Takk for teiningene Viper:)..men har fått di til og virke no:) Det var lysbryteren som var gåen..og den er no skiftet:) Og alt er no på stell:) Siter BMW 523i 96mod. Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder Det er Tysker som gjelder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg