MichaelV Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Halla Noen som har lite å gjøre som vil lage en logo til meg...?? Skal ikke brukes til så veldig mye serriøst, bara artig å ha en tøff logo som jeg kunne hatt på en genser ellerno.....jeg suger i å lage sånnt hehe Skal Stå: VIK RACING Helt fritt åssen designet skal være, men har lurt litt på å ha med f.eks chevrolet logo, racingflagg/ruter eller en 50`s pinupmodell Hadde vært helt konge viss noen hadde tatt seg et par minutter til det. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Ingen som har lite å gjøre ?? Hadde vært helt rått hvis noen hadde giddi :pray Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dennis52 Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Jeg kjøpte ny logo på nettet. Tror det var noe så enkelt som ny-logo.no Hvis ikke kan du søke på google etter "ny logo". Koster ca 1500,- men da får man jo noe skikkelig som man også kan forstørre slik man vil. Om ikke du kjenner noen som er en racer på illustrator eller noe da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg