slitenvolvo Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 ikke noe horisontal bolter på min hvertfall, er bare en i hvert hjørne som går rett ned.. åssen årsmodell er bilen din? 85 modell. Ser at festehullet er der, men det virker som om det ikke er noen mutter på baksiden... Noen som vet om det skal brukes lang eller kort bolt på det festet? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 jeg kjøpte et komplett 940 skin interiør er jo hull der og jeg satt bare på en mutter og brukte den gamle bolten og henta kontakter fra et lednings nett jeg hadde liggende. måtte bare skru over belte låsen. var litt knot å få på muttern men fikk stramma til såda skal det ikke være noe problem. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Hvordan klarte du å få mutteren inn der? Skjærte du hull eller? Og hvordan får jeg setevarmeren til å virke. 740'n har enkel greie som man bare kobler strøm på, men 960'n hadde ett rele av ett eller anet slag. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Hvordan klarte du å få mutteren inn der? Skjærte du hull eller? Og hvordan får jeg setevarmeren til å virke. 740'n har enkel greie som man bare kobler strøm på, men 960'n hadde ett rele av ett eller anet slag. er ju ett hull ved siden av under dekslet ved døra bare at det er en teip bit over hullet. releet lot jeg bare være der og så gikk det 2 kabler som jeg satt på en 740 kontakt på og kobla der hvor de orginale kontaktene var Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 er ju ett hull ved siden av under dekslet ved døra bare at det er en teip bit over hullet. releet lot jeg bare være der og så gikk det 2 kabler som jeg satt på en 740 kontakt på og kobla der hvor de orginale kontaktene var Tusen takk! Skal prøve i dag. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 er da ikke noe stort problem å få inn fra nyere bil da :) s60r-stoler er ikke å forakte ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 er da ikke noe stort problem å få inn fra nyere bil da :)s60r-stoler er ikke å forakte ;) s60 setene er vel litt vel høye? Mener å ha sett i en tråd her at man må gjøre om en del for å få dem lave nok i bilen så det ikke ser helt idiotisk ut.. THolandsli sin tråd mener jeg å huske det var.. http://forum.volvoforum.no/viewtopic.php?t=1333&postdays=0&postorder=asc&start=125 Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Jepp, da var ihvertfall 960 stolene på plass. Fine stoler det, savner bare midtarmlene nå. Takk til alle, spesielt Orjuz, for gode råd og innspill. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Skinn? Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Skinn? Næh, stoffseter. Men fikk de for 500 med strøkne trekk, så jeg er glad :) Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Hett tips for å få på ytre framre festene er å stikke en bolt inn fra undersiden, og sette mutteren ovenpå, mye enklere da, og så kan man holde igjen bolten med en tang. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg