rogue Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Lurer litt på hvor vidt jeg kan ta snarveier når det gjelder kanaler.. Teknisk sett må alle 3 plater møtes som orginalt? Lurte på om jeg kunne sveise indre kanal rett på gulvet, hvor gulv plata er vinklet Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 weee ikke bare jeg som har det problemet nei :P hehe lyst til å sveise mine og om dine blir bra? =P forresten...ikke få rustne kanaler og kjøp nye til stv...kun møller som har virker det som og da kan du gjette pris... hadde vært fint om du laget ett "snitt" av hvordan gulv indre og ytre kanal er bygget opp =) Lykke til :D hadde begynt jeg og om jeg hadde hatt sveiseapperat... Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 weee ikke bare jeg som har det problemet nei :P hehe lyst til å sveise mine og om dine blir bra? =P forresten...ikke få rustne kanaler og kjøp nye til stv...kun møller som har virker det som og da kan du gjette pris... hadde vært fint om du laget ett "snitt" av hvordan gulv indre og ytre kanal er bygget opp =) Lykke til :D hadde begynt jeg og om jeg hadde hatt sveiseapperat... Takker :) har spretta opp halve kanalen nå, så ingen vei utenom å gjøre det selv :) Mange som selger kanaler til golf, men noe variert kvalitet er det.. prøv Veng Norge AS ville også hørt med nærmeste bildele butikk, mange som har serru.. Har har du grovt sett åssen det er.. Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 oh takker ;) har allerede kjøpt hos møller jeg, for veng hadde kun til 3 og 5 dørs men ikke stv...men er indre kanal tykkere enn ytre? kanalene mine ser faktisk ennå værre ut enn dine :P Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 oh takker ;) har allerede kjøpt hos møller jeg, for veng hadde kun til 3 og 5 dørs men ikke stv...men er indre kanal tykkere enn ytre? kanalene mine ser faktisk ennå værre ut enn dine :P Tror de er litt tykkere ja, ikke helt sikker.. Selv skal jeg lappe gulv og indre kanal med 0.7mm stål, også kjøper jeg nye kanaler som jeg kapper til. Vært kanalrust på alle de Golfene jeg har sett :wonder: Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg