AndersM Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Halloen Vurdere om jeg skal oppgradere anlegget i touringen.. 3-serie e46 Ikke noe avansert, men for å få mer dybde i annlegget.. har sett på en pioneer forsterker som man visst kan koble rett innpå en høytalerkabel(tar signal direkte fra den uten overgang) Så signalkabler trenger man da ikke.. Kun strøm fra batteriet da.. Denne lille saken er det: GM-3300T Pioneer Forsterkere/DSP - Bilunderholdning Også denne subben: TS-W257D2 Pioneer Subwoofere - Bilunderholdning Noen som har prøvd den typen forsterker eller subb? Håper på svar :) Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 ingen som har prøvd å koble en slik spiller rett fra en høytalerkabel? Om det funker bra.. Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Har du ikke linjeutganger på spilleren din?? det blir som regel mye bedre å bruke dem, med tanke på støy osv... Ville uanset verdert noe annet en de pioneer greiene du har finni. Hvor mye har du tenkt til å bruke på forsterker og sub?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 er ikke linjeutgang på org spillere fra bmw.. Skal heller ikke bytte ut den orginale spilleren.. Derfor må jeg koble det på den måten.. Den forsterkeren som man kan koble rett på samt 10 tommeren får jeg for 2250,- helt nytt.. Så rund der hadde jeg tenkt og bruke, men kan jo kanskje gå litt opp hvis du har noen bedre ideer? men forsterkeren er vel bra? Er så kjekt at den har alt med til å koble på orginal anlegget.. har andre merker det også? Angående basser så spiller det ingen rolle hva jeg har(men skal funke da) :) Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Til den prisen, så funker det sikkert helt ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg