Kjetil89 Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 -Mazda 626 4x4 92 modell -2.2 liter -gått ca 260 000km Skulle starte bilen min her i dag tidlig, men batteriet var flatt, så fikk tak i startkabler. Bilen drar rundt på startmotoren, men nekter å starte. Har sjekket at det kommer gnist fra til tennpluggene, og hører bensinpumpa summer i det jeg vrir om tenninga. Det virker også som om bilen nesten kommer i gang før den dør ut igjenn. Noen som har en Idé om hva som kan være feil ?? På forhånd takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil89 Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Bilen manglet også olje, har etterfylt ca 1 liter. kan mulig årsak være at motoren har skjært seg eller lignende... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil89 Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Fortsatt ikke fått start på den :/ Kan foresten lokalisere en liten tikkelyd når vrir om startern... lyden kommer ca fra der startern sitter... skal det vanligvis være sånn... ? startern går rundt ihvertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 så pluggene så bra ut? fukt i fordelerlokk?kondens i bensin? Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil89 Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 pluggene så ok ut, men byttet dem forde.. så dem er helt nye, av samme type så det skal ikke være moe problem, fordelerlokket er helt tørt og fint, og ikke noe skitt inni... kondens i bensin vet jeg ikke... skal jeg bare pælme en flaske kondens fjerner i tanken da.. `? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4 tdi Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 defekt tenningsmodul....... Siter 2000 suzuki grand vitara 2.0 tdi,cruisebil. 2005 Golf V 1,9 tdi. 1983 honda vt 750 custom,seriøse greier. 1977 vespa 50 special,4 håndgear. kreidler 50 rs. lohi 13 fot med 50 hk mercury Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil89 Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 hvis den er defekt, vil da pluggene fortsatt gniste-... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roystka Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 defekt tenningsmodul....... Nei gnister ikke da.Har erfaring med at den gir ett lite gnist fra seg akk når du starter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil89 Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 fant problemet :) defekt toppakning :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg