Sannor Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Legg ut bilde av din Rallybil her! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Ingen som har Rallybil her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Skal slenge inn noen bilder av lørja mi jeg. Den ble ribbet helt ned i helgen så det blir nok bilder av en litt godt brukt bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Rudskogsprinten. Trening. Bjerkesprinten. Bjerkesprinten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Skal slenge inn noen bilder av lørja mi jeg.Den ble ribbet helt ned i helgen så det blir nok bilder av en litt godt brukt bil. Den så jo grei ut den da! Fet bil! Håper flere legger inn:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Blir nok hakket snyggere når jeg får litt ny plåt og lakk på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Blir nok hakket snyggere når jeg får litt ny plåt og lakk på den. Motor som sitter i kjerra da? Hissig sugemotor? :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Blir nok hakket snyggere når jeg får litt ny plåt og lakk på den. Da blir det nok bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Motor som sitter i kjerra da? Hissig sugemotor? :) Motoren er ganske så opptimal, og er bygget av Alf (affen) Eng. Har ingen ting å klage på i motor rommet, bortsett fra no ledningsnett som skal skiftes osv. Bilen er ganske så konkuranse dyktig i sin klasse. Nå står det bare på føreren. En kompis som har kjørt mange år i Volvo fikk prøve den med meg som co driver. Da fant jeg ut hva den var god for på skogen. Jeg har jo tross alt bare kjørt 6 løp, og ble C fører nå på Romjulsrally. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holms Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 TeamBjerkan's volvo 244 2,3 liters motor med doble forgassere, yter 274 hk i motor! går ganske greit, men sliter litt med å få skikkelig toppfart! Er kartleser på denne bilen! et sted under rally aurskog høland Teambilde i garasjen (litt mørkt) også rally aurskog høland Siter Mitsubishi Space Wagon 2,4 GDi 4WD 2000 Opel Olympia A 1969 1,1SR Opel Vectra A 1,8 1993 Opel Ascona C 1,6 1987 Opel Kadett B coupe 1,1 LS 1969 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Ganske tøff bil det der. (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holms Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Jo takk for det, den begynner da å ligne en rallybil etterhvert! slik det i trøndelagsrally, Meget irriterende, når det akkurat denne etappen slutta i komunen jeg bor i, så mange som stod å venta på at vi skulle komme, men de måtte vente til siste bil, å da kom vi haltende :( Siter Mitsubishi Space Wagon 2,4 GDi 4WD 2000 Opel Olympia A 1969 1,1SR Opel Vectra A 1,8 1993 Opel Ascona C 1,6 1987 Opel Kadett B coupe 1,1 LS 1969 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 uff da! blir nok bra igjen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holms Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 joda bilen er reparert å lakkert igjen den, vi var med i romjulsrally i 2007 å så at vi kunne henge med, med vi sliter som sagt med toppfart, å vi fikk kun opp 135, men etter bytte av rotor så fikk vi 150, men enda langt igjen! verste er å skaffe seg penger nok til å kjøre mange løp, da vi ikke har noen sponsorpenger å kjøre med! Siter Mitsubishi Space Wagon 2,4 GDi 4WD 2000 Opel Olympia A 1969 1,1SR Opel Vectra A 1,8 1993 Opel Ascona C 1,6 1987 Opel Kadett B coupe 1,1 LS 1969 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SubaruNorway Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Ikke helt rallybil men liker og tro det :P Den hvite imprezaen helt nederst her Motorsport 4 sale - mer rally t folket ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg