Madbutcher Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Hvordan er disse bilene. noe spess jeg bør tenke over før en eventuell handel? Å hvordan er motorene på disse? Siter 1991 mod Jeep xj 4,0l HO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 2.3literen er laaaat. Nesten like ille som 2.0. Skal du ha scorpio er det i mine øyne kun 2.8, 2.9 og 2.9 24V Cosworth som gjelder, de andre blir for lite hk/kg Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Tenker du på 2,3 v6 nå Kverna? 2,3 16v fireren i frosken har jo like mye effekt som vanlig 2,9, men litt mindre moment. Ford Scorpio 1995+ er vel siden for trådstarter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Tenker du på 2,3 v6 nå Kverna? 2,3 16v fireren i frosken har jo like mye effekt som vanlig 2,9, men litt mindre moment. Ford Scorpio 1995+ er vel siden for trådstarter Ja tenkte 2.3 V6 Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Aldri levert i scorpio, iallefall ikke nytypen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madbutcher Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Men er motorene bra på disse.. med tanke på topp osv? Siter 1991 mod Jeep xj 4,0l HO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Tror vi solgte fem-seks av disse da de var nye, og har byttet motor i minst tre av dem.... Finnes nok bedre motorer ja, men jeg husker ikke nå hva problemet var. Men toppakning er jo alltid et problem på både 2,0 og 2,3 Og 2,3 V6 finnes ikke org i Scorpio i det hele tatt Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg