jalla666 Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 hehe føler meg dum. og ber tilatelse til og kysse dine føtter og klappe deg på hodet:respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla666 Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Ey. føler meg igjen dum og ber sqwannabe eller noen andre om og vise meg hvor på alpine sine sider det står at det er innebygd delefilter i spilleren. For selv om det er sub ut så er det ikke sikkert den deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Jo den gjør det, hvis du er usikker på hvordan eller lignende kan du jo laste ned manualen på alpine sine hjemmesider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 2x60 watt rms blir alt for lite ja... så ta det pent da, for noe ryker der ettervert ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqwannabe Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Ey. føler meg igjen dum og ber sqwannabe eller noen andre om og vise meg hvor på alpine sine sider det står at det er innebygd delefilter i spilleren. For selv om det er sub ut så er det ikke sikkert den deler. titt ned på siden her Alpine Electronics of America, Inc. - IVA-D105 Så ja, den har innebygd delefilter;) både høypass og lavpass ser det ut til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla666 Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Og i gjen ber jeg om tilateste om og kysse dine føtter pga. din visdom! hehe:angelsmili: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqwannabe Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Og i gjen ber jeg om tilateste om og kysse dine føtter pga. din visdom! hehe:angelsmili: ja, det er tross alt ikke alle forunnt å klare å skrive en webadresse.... så tillatelse herved gitt:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Hvis 2x60W RMS er altfor lite burde min RF (punch power) 120a2(?) på 2x30W tatt kvelden for mange år siden. Den har fått smake hhv både PPi Pro 12" og andre oppsett med 2stk 10" og 12"ere. Forøvrig kjøpte gjerrige meg et sånt biltema aktivt filter, men jeg ga det til fattern som bruker det på en PA sub i kjellern da jeg ikke trivdes med de få innstillingene. Har før delt på 60hz/12db/oktav. Jeg er veldig vár for synging i suben så jeg kjøpte meg et Caliber 4x24db aktivt filter. Men det skulle jeg ikke ha gjort, for den har 15V utganger så jeg sprengte en dyrkjøpt RF 2x250W sak som viste seg å bare tåle 6,9V eller så på inngangene. Sånn går det når ukyndige (med fagbrev) tukler med ting de ikke kan. Etter den historien har jeg ikke kjøpt mere anlegg. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla666 Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 jeg ser meg ikke blind på hva produsenter skriver om watt. denne forsterkeren er blytung og stor og har 2*30 amper sikring. så tror nok dette går bra forløbig. jeg har selv drivd 2 15tommere med 2*10 rør watt. dette var mulig siden disse 15 tommerene hadde 118db følsomhet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 jeg ser meg ikke blind på hva produsenter skriver om watt. denne forsterkeren er blytung og stor og har 2*30 amper sikring. så tror nok dette går bra forløbig. jeg har selv drivd 2 15tommere med 2*10 rør watt. dette var mulig siden disse 15 tommerene hadde 118db følsomhet! Det er godt å se at jeg ikke er alene om å like røramper med egnede elektrostater. Kanskje jeg får sjangs til å sette opp et sett med QUAD ESL63 med en egnet røramp i butikken etterhvert. Beklager OT! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla666 Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 aaaa. konge. jeg har selv en vincent sp-331 nå.med rør i fortrinnet som yter ca hundre watt. til radio og mp3 bruk bruker jeg en gammal radionette duett hifi. har også en tøff gammal rør radio fra tandberg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg