Gå til innhold

Hjelp: Bil ramponert!

Ranger emnet


Jon Arne

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk:)

 

Saken er enkel: En bil levert inn på verksted for å bli fikset.

MEN,bilen blir ramponert og forsøkt stjålet etter verkstedets stengetid. (bilen står da altså ut)

 

Går det på verkstedets regning,bilens forsikring eller er det ingenting å gjøre med det?

 

Håper på noen seriøse svar....

 

 

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så glad jeg er i sånne folk som ikke kan la andres ting være i fred! ! ! ! ! ! ! ! :angry:

Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur det faktisk eksisterer en tråd om nøyaktig det samme!

 

Tror jeg også, men heller ikke jeg finner den igjen.

 

Tror også det var en sak om dette i høst, der det ble fastslått at verkstedet skal bruke sin forsikring mot nettopp dette, uten at bileier blir lidende.

 

Dette forutsetter selvfølgelig at bilen ikke bare er parkert utenfor verkstedet, men at verkstedet faktisk har tatt over ansvaret for bilen.

__________________

2003 Audi A4 Avant

(x)1995 Mitsubishi Colt

(x)1978 Chevrolet G20 Beauville

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått hørt noe.

 

Men det var verkstedet som hadde tatt ansvaret for den,å de holdt på med bilen ei god stund.

Men selvfølgelig når de hadde parkert den utenfor,så måtte den jo bli ramponert.

 

 

Var en god del ødeleggelser på den,så jeg vet ikke hva som kommer til å skje.

Om jeg må betale alt eller om det blir fikset.

Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil tru at følgende vil utgjøre forskjell:

 

1. Om bilen ble ramponert når du feks kjørte den bort på natta og satt den fra deg til service etc til dagen etterpå.

 

2. Hvis de jobbet på bilen i flere dager og de selv tok den ut..så er det jo forsåvidt i min logikk verkstedets ansvar.

 

men håper det ordner seg uansett:)

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil eiers problem. Verkstedet kan ikke noe for pøblene som kommer dit og stjeler......Hadde samme problem på stenshagen da våre nye landsmenn sat inn bilen sin og komm tilbake om natta og herpa dem og ville så at verkstedet skulle dekke dette. Men når det ble vist video av dem så ordnet det seg.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår