titus41 Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Heisann jeg ser etter denne typen Sparco sete den som er i midten av bilde. men den finnes ikke lenger til salgs!visstnokk? er det noen som selger den ell vet om hvor jeg kan få tak i ? trenger 2 stk stolen i midten jeg er ute etter :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 gundersen motorsport kjøpte jeg mine sånne, får dem i blått også hvertfall ca 2000,- spenn per stol, understell med eller uten skinner kommer i tillegg. Hadde sånne i saaben :) Stolindex Gundersen MotorSport AS edit: uuups, tror jeg fant fram feil stol? Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 det er sprint v sparco stolen du fant linken til:) det er vist denna som er blitt erstata med sparco stolen i midten .. som jeg er ute etter. synes absolutttt ikke den nye erstatningen kommer til å passe bilen min i det HELE tatt! derfor jeg er ute etter den i midten:) er det noen som selger denne brukt ? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 / noen som har noen stoler å selge til meg eventuelt :) ????? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg