Colli Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Jada, nå er det i gang vet dere. Bilen bruker en uhorvelig mengde med bensin, vil anta 2,5 liter på milen, den soter som en gammel 300TD og den har gitt fra seg noen stikkflammer til nå. Jeg antar dette er symptomer på at jeg kjører FETT, for FETT! :) Hvor skal jeg begynne? Jeg får masse feilmeld på blanding... Ca 3 stk. Hvor skal jeg begynne å feilsøke? LMM, lambda, tempsensor, hjerne (den er chippet med noe BRS greier), BTR? Noen som kan tipse meg... Den fjusker av og til ved 4000rpm når jeg gir litt på også. Jeg får bare slutte å gi litt på. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 tja, du har vel nevnt det meste selv.. tempføler, lamda og lmm er vel greiest å begynne med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Får bare gå i gang og måle og teste ut evt. nye lånedeler da. Hadde vært artig med en avgassmåling slik den er nå! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 kaldstart dyse som har hengt seg..? Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 vel, det er BSR chip. den er vel bare der for å få vekk startsperren i grunn? jeg har hjerner i nye motoren min som jeg skal hente i helgen, men er en FT, vet ikke om du kan bruke den å teste med? Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 ikke kaldstartdyse på de.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 vel, det er BSR chip. den er vel bare der for å få vekk startsperren i grunn? jeg har hjerner i nye motoren min som jeg skal hente i helgen, men er en FT, vet ikke om du kan bruke den å teste med? Skal være noe trimgreier, kan jo åpne boksen og sjekke hvilken chip det er, men jeg mistenker at noe er defekt på motoren. Er ikke kaldstartdyse på motoren nei! :) Mulig det funker med FT-hjerner, men kan prøve å bytte lambda, LMM og slikt først. Har jo en tempsensor liggende også. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg