fred_stian Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Som topic sier, hvordan løsner man rattet på en a3 ambition utgave? Har fått av selve tuta og airbagen + ramma som sitter under. Grunnen til at jeg skal ha det av er at jeg skal lodde ledningene som gjør så startsperra går til tider. Problemet er at jeg ikke får av det dekselet på undersiden av rattstammen siden det sitter i to skruer rett bak rattet. Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egers Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 17/18mm pipe? skal ikke være mer enn det hvis det er en 8L det er snakk om Siter - '06 Toyota Avensis TTE X '97 Audi A3 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 17/18mm pipe? skal ikke være mer enn det hvis det er en 8L det er snakk om Det er ikke pipe her hvertfall! Det er helt sikkert! Husker ikke om det er 8L jeg, 97mod hvertfall... Tok et bilde av saken; Bildet er stort, zoom inn så ser man at den er rundt, ikke kantet som i pipe. Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 97 mod = 8L Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg