Dammed Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Tenkte at når vinteren er over (ja det er en stund til det) så skulle jeg levere bilen på et bilpleie verksted, hvor de da skal fjerne så og si alle riper og swirls, samt ta en runde innvendig og i motorrommet. Men hvilke verksteder er skikkelig flinke med det de driver med? Vil ikke betale mye penger hvis bilen har swirls når jeg får den tilbake... Alt øst for haukeli og sør for lillehammer er av interesse. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten19 Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Jeg har hatt begge mine 2 siste bile hos lies supershine. Riktignok ikke for ripe/swirls fjerning, men er ihvertfall veldig fornøyd med dem. Siter VW Passat 2.o TDI DSG 2oo7 VW Caddy 1.9 TDI 2oo5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Ingen flere som vet hvilke verksteder bruker meguiars som er flinke med det de driver med? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 ditec spesialtsten som holder til i overetasjen hos centralgaragen i drammen driver med meguiars, veldig profft. ligger på landfalløya. Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 takk takk, sjekker det ut. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Meguiar Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Hvor i Østfold er du ifra da?? Hvor mye penger skal du legge i det?? Siter Image is everything! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Sarpsborg. Men kjører gjerne til drammen for å få en fin jobb. Angående penger, så vet jeg ikke helt. Spørs hva det pleier å koste. Men hadde håpet at 5-6000kr skulle holde. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Jeg vil absolutt annbefale deg å ta turen innom Sarpsborg poleringsverksted. De gjør en jævlig bra jobb! Og du skal lete lengre enn langt for å finne noen som er i samme prisklasse. Sarpsborg Poleringsverksted Ketil Alfredsen - 69157702 Sarpsborg Poleringsverksted Ketil Alfredsen - Click24.no Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 har du kanskje noen bilder av biler dem har polert? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Er det noen som er bra i nærheten av Hamar, Lillehammer, Elverum og Kongsvinger da? Er noe aktuelt å levere bilen for meg også da ikke alt av swirls osv går bort med håndpolering. :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Er det noen som er bra i nærheten av Hamar, Lillehammer, Elverum og Kongsvinger da? Er noe aktuelt å levere bilen for meg også da ikke alt av swirls osv går bort med håndpolering. :) Tja, altså, CityBilpleie Hamar er flinke de ettersom jeg har hørt. Men altså, gi meg litt øving på våren nå så kan jeg hjelpe deg jeg? Har både DA og roterende her ;) Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Tja, altså, CityBilpleie Hamar er flinke de ettersom jeg har hørt. Men altså, gi meg litt øving på våren nå så kan jeg hjelpe deg jeg? Har både DA og roterende her ;) Ja dem har bra rykte. :) Ja det hadde vært megakjekt, har ikke fått lært meg å bruke maskin enda og bilen trenger virkelig noe annet enn håndpolering for å få det bra nok. Sender deg en pm jeg! ;) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Eller finne deg en entusiast som tar jobben for deg! ;) Mange her inne er nok minst like flinke som verkstedene. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Eller finne deg en entusiast som tar jobben for deg! ;) Mange her inne er nok minst like flinke som verkstedene. Det hadde vært det beste ja..Men hvem tru..? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 send en forespørsel til tarzan på forumet;) han polerer bilen min! sinsykt dyktig... han kan sikkert fikse en "underbordet" jobb for deg om du er intresert... og du får en strøken bil etter på.... jeg har aldri vært så fornøyd noen gang etter jeg byttet polerer til han;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg