Drinkmix Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 nja.. betaler 5000kr årlig forsikring (20%) dieselbil, går rimelig par tre hundre i uka A6 2.5tdi, har 60km om dagen. årsavgift 3000 omreg 1400 (96år og eldre fra 2008) 8000km Drøyt 8000kr som MÅ betales så kommer dieselutgifter som varierer. Self. slitedeler, arbeid er gratis. Men en ting jeg ikke skjønner, er hvordan bileiere har råd til å ha bil om de ikke skrur selv /: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astonmartinV8 Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Det kommer vel an på bilen og hva man har som formål med bilen, hva utgiftene blir? Jeg er ikke opptatt av å style opp bilen eller mekke på den...Skjønt jeg ser moroa i det, er jo kult med en styla bil:D Siter - Mitsubishi Lancer GLi sedan 1994 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astonmartinV8 Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Da har jeg funnet og kjøpt den første bilen min:) Mitsubishi Lancer sedan 94 modell. Har kostet på meg et par nye vinterdekk og lyspære inne og ute, men bortsett fra det er bilen hel og pen! Jeg har regnet ut at dette ikke vil koste meg så mye, og jeg satser på at bilen holder seg:) Sak løst. Siter - Mitsubishi Lancer GLi sedan 1994 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg