Fjellvang Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Lurer på og bytte ratt i min 940 (gt-ratt uten airbag), men hva skjer når man kobler airbagen ut? vil d komme opp feil meldinger? og den på passasjer siden vil ennå funke? at jeg minsker sikkerheten min får så være, men d skal ikke gå utover mine passasjerer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Vil komme feilmelding ja. Volvoverkstedet har motstand som du kan koble inn på ledningsnettet for å motvirke dette. Og da vil den andre fungere slik den skal. Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Hei. På min 940 så var det i utgangspunktet airbag. Da jeg monterte Momo i min bil så satte jeg inn en jumper (dvs kabel som kopler sammen kontaktstykket). Airbaglyset kommer da ikke på. Har ikke fått noe form for feilmelding da det vil være lyset i dashen. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg