Hoccy Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 De aller aller fleste hovedkort fra 1992 og utover har en jumper for å resette cmos/bios. Dette har vært løsningen på mange slike problemer jeg har vært borti tidligere. RuZleBiFf: Pc'n min virker tydeligvis ikke, da det ikke lyser i noen lys frampå... Og det er det også, men man trenger en diskett i tilegg.. Det lyser kun ett lys frampå, og det er at maskina står på. CPU-lyset står bare på i to sekunder før det slokkes for å ikke lyse igjen. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 jeg tror det mest sannsynlig er hovedkortet. har hatt akkurat samme problemet, med meg var det at hovedkortet var skrudd fast slik at det ble bøyd! Skrudde det ut og skrudde det inn igjen så virket det. Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg