snusgeneral Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 hei kjøpte for en stund siden en 850, det er en 2.5 20v, har gjort litt små fiks på den men mere kommer... slenger med noen bilder, så det er bare og komme med forslag til forbedringer, bildene er tatt med telefon, skal prøve og ta noen bedre snart:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dille Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Hei og velkomen! Den var jo konge! Ser veldig bra ut, og jeg liker at listene utvendig er lakert i bilens farge. Deilig.... Må prøve å få tak i en R-spoiler eller noe lignende jeg også:partyon: Siter Nissan Silvia S12 CA18DET edition.(Prosjekt) http://www.nccn.no Volvo 850 2,5l 5syl sedan (Bruksbil) www.namsosgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snusgeneral Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 takker takker:) ja den får du tak i på bcb.no koster litt men er vert det ;) driver og vurderer tak vinge og men koster sjkorta :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snusgeneral Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 her er noen litt bedre bilder er inder montering men... enjoy;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Så kjempe fin ut:) gjør seg med alt lakkert.. koster ikke så mye for tak vinge på realcar. blir det nye type baklykter da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 pen bil.. :) ser meget bra ut.. :) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Var tøff denne. Og for all del bytt til nye typen lykter bak! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snusgeneral Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 ja har lyst på de men vet ikke hvor jeg kan få tak i de, noen som vet? har også bestilt meg omp fjernbein stag forran, spent på og se om jeg merker noe forskjell... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dille Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 BIL1DIN AS, Bildelsbasen - Sveriges största databas med bildelar har mye. Tror nokk du vil finne baklykter på skroten også. Siter Nissan Silvia S12 CA18DET edition.(Prosjekt) http://www.nccn.no Volvo 850 2,5l 5syl sedan (Bruksbil) www.namsosgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 åssen grill er det du har på der? no hjemmemek? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 pen bil , stå på !!! Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 pen bil du har :) Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snusgeneral Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 det er en grill jeg kjøpte på bcb.no takker takker, er blitt veldig glad i den med tiden, men har lyst til og få den penere, noen som vet hvor jeg kan få tak i spredere som passer i fangeren min til en rimelig pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snusgeneral Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 ja da har vintern kommet for fult ja... ja da har jeg fått kjøpt med sort gitter til og ha i front fangeren min er sicaflex brukbart til det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 sika funker fint det ja. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg