alek_88 Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 (endret) Noen som har bilder av en 4x4 amazon, grønn og taksenka? Pappa bygde denne en gang :) Endret Juni 7, 2011 av alek_88 Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E23Dude Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 helt tilfeldig så kom eg over dette bilde når eg leste topic'n :crazysant: var og så på gamle gamle bilder eg fant på nette av Amazoner når eg va ca 14år men beskrivelsen din matcher denne her så går vell ut ifra at det er denne du vill fram til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alek_88 Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 (endret) helt tilfeldig så kom eg over dette bilde når eg leste topic'n :crazysant: var og så på gamle gamle bilder eg fant på nette av Amazoner når eg va ca 14år men beskrivelsen din matcher denne her så går vell ut ifra at det er denne du vill fram til :) takk :) Endret Juni 7, 2011 av alek_88 Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg