Lunden07 Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Hei! Kjeda meg litt nå i kveld så fant ut at jeg skulle modde en 309. Er ikke ment som veldig perfekt modd, så en del feil her og der regner jeg med. Har prøvd å gå for en realistisk modd! Hva synes dere? Org: Modd: Update: Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Flyr litt i fronten, og det er en del blurry flekker. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Vet, har prøvd å fikset det litt nå. At det er blury et par steder vet jeg også, blir litt dårlig kvalitet på bildet ettersom jeg jobber på det. Fordi det er så dårlig oppløsning på bildet fra før! Men en update nå da ;) Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg