pahf Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Originally posted by BjørnT hallo alle sammen! det her e min første post her på bilforumet, og eg ville legge ut en bil eg har modda. det første alvorlige forsøke på å lage nåke tøft. vil gjerne høre andre sine meninga. Den ble jo jævli bra da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Lekte meg med forskjellige overlays og hue/saturation for mye. Plutselig ble lakken skikkelig ekkelt kornete. Ny rekord i lav-kvalitet-photoshop-mod fra min side :( Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bt_tore Skrevet November 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 FREAK!! usj.. :eek: :eek: får håpe at en M5 og S4 aldri ender opp i sengehalmen, om resultatet blir sånn!!! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Ble jo nesten en volvo nå:D :D Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bt_tore Skrevet November 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 haha..bra sagt!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg