nsr_killer Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 sporte en som seller biler å han sa jeg kunne få 80 for den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 sporte en som seller biler å han sa jeg kunne få 80 for den:) Såpass. Det var da voldsomme forventninger han hadde da. :) Kjøpte min 99modell for 70, men kom på 80000 pga toppakningsbytte. Min er en 2.0l 16V som hadde gått 170000 eller noe sånt. El vinduer, skinn interiør, kjørecomputer, cruise control, aircondition +++. Så Når jeg ser på det slikt, så ville ikke jeg gitt 80 for den ihvertfall. Ikke for å være frekk eller noe sånt da :op: Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nsr_killer Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 kommer ann på han som seller den om hva man får for den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Bytte med min? kliner til med 20000 i mellomlegg!! Hehe:D Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nsr_killer Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 hehe tror ikke det. skal ha den ca 1 år til så selger jeg den tror jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristianO89 Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Må være en av de fineste vectraene jeg har sett.. hva slags lakk er det? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nsr_killer Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 takker for det :) det var enn tilfeldig farge jeg fant da jeg så ijennom viftene til glasuritt. Dyp blå me perler. ble veldig fornåyd me fargen jeg også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Fargen var rett og slett rå :) Noen planer med bilen fremover?:) Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nsr_killer Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 er i militære akuratt nå så blir nokk ikke jort så mye me det første nei. men når jeg er ferdig her så må jeg nokk jøre litt mer me den ja:) justrebart senkesett å kansje bygge turbo:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Pen bil du har fått deg :-) Hvordan eksospotte har du satt på bilen? Mvh Kristian Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillehaug Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 hvis jeg husker rett så er det simons effektanlegg som er på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Pen bil du fikk deg der ja:) Grattis! Sånt liker jeg...synd å vrake biler med så liten skade.... Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nsr_killer Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 takker for det:) bilen ble vrak pga. dele priser og mange arbeidstimer, åså va der mye som måtte lakkes:) så syns det er greit jeg:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg