naSSa Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Ey, har akuratt kjøpt meg en fence audio basskasse på 800W og trenger en forsterker. Noen som har noen bra forslag på hva jeg bør kjøpe? Har sett på noen på biltema, en kammerat sier de funker fett.. Helst til en billig penge, 800 - 1200,- Kult hvis noen kunne forklart litt om hvordan ting skal kobles osv. Takk for all hjelp. //naSSa Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 du trenger en 400W rms forsterker. (ideelt) Men du må nok bruke mer penger enn 800-1200kr. Skal du bruke så lite så er det bare en vei å gå, og det er bort til torshov/biltema og kjøpe en av dem jalla greiene. Men her har du den billigste forsterkeren som vil drive bassene dine bra: hvis basskassa blir 1 ohm: www.megabillig.no MEGABILLIG AS hvis basskassa blir 2 ohm: www.megabillig.no MEGABILLIG AS Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 En soundmagus x-1502 er mye bedre en biltema shaiten.... du finner en sånn til rett rundt tusenlappen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naSSa Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 du trenger en 400W rms forsterker. (ideelt) Men du må nok bruke mer penger enn 800-1200kr. Skal du bruke så lite så er det bare en vei å gå, og det er bort til torshov/biltema og kjøpe en av dem jalla greiene. Men her har du den billigste forsterkeren som vil drive bassene dine bra: hvis basskassa blir 1 ohm: www.megabillig.no MEGABILLIG AS hvis basskassa blir 2 ohm: www.megabillig.no MEGABILLIG AS okej, så du mener jeg ikke kan kjøpe denne fra biltema: http://www.biltema.no/Archive%5CProduct_images%5C24%5CLarge%5C24-796_l.jpg Sluttrinn, High Performance 1000 W Med innebygd delefilter. Uteffekt ved 2 W: 4 x 100 W, uteffekt ved 4 W: 4 x 80 W, uteffekt ved 4 W brokoblet: 2 x 230 W. Forvrengning: £ 0,1 %. Mål: 440 453 x 230 x 83 mm (lxbxh). Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naSSa Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 En soundmagus x-1502 er mye bedre en biltema shaiten.... du finner en sånn til rett rundt tusenlappen ;) vær snill og fortell emg hvorfor biltema forsterkerne er så dårlige? Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 fordi de er laga av dårlige, billige, kinesiske komponenter.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 og den forsterker du ga info om er en fire kanaler som ikke er ment for sub woofere, men vanlige høyttalere. Dem jeg linket til er rimelig billig, og minst 3 ganger bedre enn biltema skiten. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 vær snill og fortell emg hvorfor biltema forsterkerne er så dårlige? Ganske lett.... se på prisen og vekta. Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naSSa Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 og den forsterker du ga info om er en fire kanaler som ikke er ment for sub woofere, men vanlige høyttalere. Dem jeg linket til er rimelig billig, og minst 3 ganger bedre enn biltema skiten. okej takk for hjelp=) Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg