Zimmern86 Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 fylte på spyleveske her forleden, og har ikke brukt så særligm mye, inntill idag, så skulle jeg spyle, men kom ikke noe,tenkte, farsken, jeg fylte jo opp tanken for 2 dager siden, men jaja, kjøpte derfor 2 stk spylevæsker og fylte på, idet jeg har fylt den nesten opp, ser jeg at nivået synker=/ da viser det seg at det leker på høyre side ved framskjermen. da jeg skiftet lysene mine så tok jeg av slangen fordi fangeren måtte av, men satt alt på plass ijenn. lurer derfor på om jeg får til å bytte klemma på slangen uten å ta av fangeren? (tenker den har tatt kvelden) hvis jeg setter bilen på bukk? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 hehe..du lurer på mye du.Er det mye feil med bilen din eller?,hehe..Men tror nok du må ta av fanger,da for du gjort jobben ordentlig iallefall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 e it my feil me den, e væll "slitedeler" som må skiftes ut=p No e det generelt litt typisk kjente feil på A3 som jeg har forstått fra andre forumer.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg