Sigillum Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Jeg har bygget en SVÆR kasse på ca 110liter. Jeg kjører 4 stk. Rockford Punch stage 2bassere i denne kassa. Den er Lukket men vurderer å kjøre på med et par 4" porter i mitden av kassa... Er det noen som kan hjelpe meg? vet faktisk ikke hva som blir forskjellen ved å porte ? Er ute etter mest mulig "skjult" bass og det skal være vond buldring i kroppen når jeg spiller høyt og ikke sånn "RÅNE" bass:P Audi A4 TDI( det er totalt 6stykker 12" men kjører de 2 andre i egen kasse, oxo lukka) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Får penere lyd med lukket kasse om størrelsen er riktig i forhold til elementet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 du får mer svar hvis du klarer å poste den i riktig underdel av bilstereoforumet! altså bilstereo, IKKE prosjekter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg