BMW_for_alle_penga Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Noen som har en golf kasse som er giret til 160Km/h? eller har peiling på hvor jeg kan få tak i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Noen som har en golf kasse som er giret til 160Km/h? eller har peiling på hvor jeg kan få tak i? Hva mener du med det? Alle kassene til Einser greier 160. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Har 5 trinnskasser du kan få for en grei pris. 1000-1500 spenn. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Tror han mener ei kasse som er lavere giret enn originalt. Da tror jeg at han heller er henvist til rally-/rallycrossmiljøet. Der opererer man med slike ting. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_for_alle_penga Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 ja jeg mener en kasse som er lavere giret enn de vanlige 5-trins kassene... har hørt att de stod på noen av dei første gti modelene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 FD og FM (femtrinnskasser) er de med lavest utveksling som man får tak i originalt. Kjører selv med FD og er meget tilfreds med aksen. Her er en hastighetskalkulator som er meget nyttig. Geschwindigkeitsrechner Girkassekodene som var tilgjengelig i de ulike Golf-generasjonene finner du her: Doppel WOBber - VW Golf Fanpage | Startseite Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg