ole180 Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 ja, stemmer det, takk:) Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 har nå montert sperra, startet opp nå nettopp på bukk og la han i 5. for å hørra om det va lyd, og det var det, kom ein slags suse lyd, akkuratt same lyd som på bremsene, så? er det ein lyd som tifeldigvis kan være der siden det er sperr? eller om lyden forsvinner når den får litt å arbeide med? eller om eg rett og slett bare ska ta og hiva driten t helvette:P? har aldri kjørt ein bil på girå på bukk før, så vet ikkje om det kun er fordi at den står på bukk og at den ikkje får belastning, slik at det er derfor den lyden er der... Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 er jo en del lyd i girkasse/drivverk da, men fikk du kontrollert inngrepet til pinjong/kronhjul? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 ja, fikk kontrollert inngrepen, virket tåli greit. men tok meg ein tur igår, da kom det ein annen lyd som kommer under belastning, for dei som har knerta ein volvo bakaksling så er det ein slags summe lyd, eller meir ein klakke lyd, sånn som kommer når du knekt ei tann på den originale diff klumpen, Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 har fått det til nå, byttet bakaksling, og såg nærmere på den som eg hadde brukt, der var det kom ein liten skade på pinjongen, er nok mest sansynligt at det er denne som har gjort det, men nå funker den vertfall:D og har funnet ut av at eg trenger litt meir power i maskinen:p sliter litt med å dra den rundt på andre;) men takk for hjelpen fra dere:) alt har hjulpet;) Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Er det ingen av dere som har bilder av operasjonen med å montere truetrac i volvoaksling?? Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 ligger noen bilder i tråden min, men er ike så veldig mye å vise sånn egentlig.. skal søke og se om jeg finner frem rett sida Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 http://www.bilforumet.no/700-serien/89494-forus-740-n-modem-d-dare-n-megaskv-tt-s70-30.html her er det et par litt dårlige bilder..har også skrevet litt om åssen jeg gjor ting og tang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg