klovnster Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 hei, noen som veit eller gidder sjekke hva lakk koden på GUL color consept er? :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 les på lappen under trekket i bagasjen.. Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 der står det STP bomb, for hele bilen er dempa med STP matter, så lite som er synlig der :) hehe.. derfor jeg spør her liksom ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Se på første side i serviceheftet. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 litt usikker på om jeg har service hefte.. noen her med gul cc som gidder å sjekke i bagasjen og i servicehefte? :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 LD1B tror jeg det er. Utfra hue altså. Bil,servicehefte og lakkboksene er litt langt unna nå, men jeg er rimelig sikker på at det er sånn. Evt en tlf til Møller så får du vel den? Hvorfor er forresten ikke du med i vw audi club og med på treff i lokallaget i Vestfold da? Ser det står Horten.... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 fordi jeg ikke gidder å betale 400 kr for å være medlem fram til tirsdag :p hehe.. og ja, horten stemmer :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg