MiljO Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Heisann sveisann... Det nærmer seg nå kjøp av anlegg. Jeg har en Saab 9-3 2002 modell. Jeg har fra før en bass som denne: . www.megabillig.no MEGABILLIG AS Det jeg hadde tenkt til å kjøpe er en dobbel- DIN spiller, da denne passer rett inn i bilen. Jeg har da fått anbefalt en spiller fra kenwood av Asle i Megabillig: Kenwood Electronics UK Ltd. | Receivers > DPX502U Har sett på denne før også, så går nok for denne. Jeg skal også ha en bass til som den første + en forsterker. Da har jeg blitt anbefalt å kjøpe denne: www.megabillig.no MEGABILLIG AS Så kommer det noe som jeg ikke skjønner så mye av , nemlig kabler. Han sa at jeg trengte to slike sett: www.megabillig.no MEGABILLIG AS . og disse kablene går fra spiller/batteri til forsterker? eller tar jeg feil? Er det nødvendig å kjøpe 2 sånne pakker, eller er det noe annet jeg bør kjøpe i stedet? Jeg har ikke så ille god peiling, men en kompis av meg skal hjelpe meg med å bygge, så det blir nok bra Jeg kjører med originalhøytalerene i bilen, da disse faktisk er veldig bra. Det er ikke tema å bytte forhandler, da jeg og en kompis har fått et VELDIG bra tilbud fra megabillig. Det er bare å komme med tips/inspill osv. Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning- Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 linkene funker ikke hos meg... Men hvorfor kjøpe av megabillig?........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 "Det er ikke tema å bytte forhandler, da jeg og en kompis har fått et VELDIG bra tilbud fra megabillig." derfor :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiljO Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Akkurat derfor ja... :) takk Nå skal linkene fungere får vi håpe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 med den nevnte spilleren så har du ikke partallsradio, samt RDS osv. Har du kun 1 forsterker så er det vel noe unødvendig og gå får dobbel kabelpakke.. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiljO Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Skal bare ha en forsterker ja... er det bedre å kjøpe noe som dette da eller? : www.megabillig.no MEGABILLIG AS . Hører det er mange som syntes Solid Audio er et drittmerke? Noen som har noe å si til dette? Og i såfall kan finne en forsterker på megabillig til ca samme pris som skal dra bassene? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning- Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 "Det er ikke tema å bytte forhandler, da jeg og en kompis har fått et VELDIG bra tilbud fra megabillig." derfor :p bare så megabillig, og prøvde linkene men de funka ikke så da gadd jeg ikke å lese mer nedover :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiljO Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 med den nevnte spilleren så har du ikke partallsradio, samt RDS osv.Har du kun 1 forsterker så er det vel noe unødvendig og gå får dobbel kabelpakke.. Det er RDS på spilleren da....:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiljO Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Er denne forsterkeren noe kanskje? www.megabillig.no MEGABILLIG AS Er den bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning- Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 ja den er knall vil jeg tro :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 den siste du linket til vil funke bra til de bassene du har/skal ha. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Men slik jeg skjønte det så har du 1 sub som du linket. Og nå så skal du kjøpe en sub som er lik den du har, forsterker og cd spiller? Jeg ville kjøpt heller denne forsterkeren til 400kr mer: www.megabillig.no MEGABILLIG AS Cd spilleren så helt grei ut, men du har ikke tenkt på en dobbel din dvd spiller? Noe ala denne: AVIC-D3 Pioneer Navigasjon/GPS - Navigasjon Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiljO Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Men slik jeg skjønte det så har du 1 sub som du linket. Og nå så skal du kjøpe en sub som er lik den du har, forsterker og cd spiller? Jeg ville kjøpt heller denne forsterkeren til 400kr mer: www.megabillig.no MEGABILLIG AS Cd spilleren så helt grei ut, men du har ikke tenkt på en dobbel din dvd spiller? Noe ala denne: AVIC-D3 Pioneer Navigasjon/GPS - Navigasjon Stemmer at jeg skal ha en sub til, forsterker og spiller ja;) Den forsterkeren så veldig bra ut, og var ikke så ille mye dyrere. takker for tipset :D Tror jeg lar være å kjøpe dvd-spiller, da man fort blir lei dette + at det er mye dyrere.. Men takk for tipset:D Er det stor forskjell på denne Kickeren og den Soundstream forsterkeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 ja kicker er et bedre merke, pluss at det er jo 50% mer kraft i kicker forsterkeren. Noe du vil merke veldig lett. Og kicker blir nok mye enklere å selge senere også, da dette merket er rimelig kjent for Ola Nordmann. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiljO Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 ja kicker er et bedre merke, pluss at det er jo 50% mer kraft i kicker forsterkeren. Noe du vil merke veldig lett. Og kicker blir nok mye enklere å selge senere også, da dette merket er rimelig kjent for Ola Nordmann. Okey.. takker, da går jeg nok for den.. Men kabler da? Holder det med en slik pakke: www.megabillig.no MEGABILLIG AS .. Eller er det noe annet jeg bør kjøpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg