gwskjenald Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Har nettopp kjøpt meg min første BMW:smilbmw: Har hatt lyst på BMW lenge men har bare ikke blitt sånn:P hehe Ska prøve å få knipset noen bilder i løpet av helgen.. Hvordan legger jeg ut bilder... Men lurer på en ting. Fikk med 2 nøkler, begge med 3 knapper, 1 med lys..... Har lest litt her på forumet om sentrallås med fjernstyring. men mine vill ikke funke!! har skiftet baterier i dem begge. har kodet de slik det står i boka. men sentrallåsen vill ikke låses å låses opp når jeg gjør det. har forstått det slik at det skal den gjøre??? noen som kan hjelpe...... den med lys blinker 10 ganger da..... Takker for alt av svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gwskjenald Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Da fant jeg noen bilder fra salgsanonsen, legger ut det til jeg får knipset noen selv. Er en 95mod.320 med chip, effektanlegg, og k&n filter, 18"OZ sommer. Tok et bilde av nøklene også, ettersom jeg har litt trøbbel med dem.[/img[/img][/img][/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Grattis med ny bil :) solgte nettopp golfen min jeg å, så nå blir det Bmw ;) jeg hadde faktisk litt lyst på denne som du har kjøpt, men ble for seint ute ser jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Gratulerer med ny bil. Var alt annet en stygg denne her. Og bmw er jo en drøm å kjøre. Har selv en e36 compact (riktignok bare 316i men det snakker vi ikke så høyt om:D) Og er storfornøyd. Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 gratis med ny bil Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 grattis denna var fin. fler bilder å ta ell:)? noen planer med bilen ? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gwskjenald Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Takk for gode tilbakemeldinger :D Har bestilt shortshift og foringssett til gearsifte så håper det kommer snart:D:D Men er det noen som har noen anelse hva det kan være med sentrallåsen... er det fjernstyrt eller bare ser det slik ut:wonder: Skal på høgger`n i morgen å sjå om jeg finner noen tåkelys.... Tåkelyset på venstre side var ikke festet ordentlig så det falt av under kjøring tidligere i uken..(kjørte selvfølgelig over det) Bare og kom med forslag til forbedringer:P har ikke fått knipset noen bilder ennå, men skal prøve i løpet av helga:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 en kompis har tåkelys til begge sider til overs tror jeg som han skal bli kvitt.. ellers pen bil :) Noe mer planer for den? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gwskjenald Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Ja det hørtes bra ut:) var på høgger`n om lørdagen, men det var ingen e36 der! mye for tåkelysene da? Skal tone rutene, stabstag i baggasje, kanskje bakrutesenker. ellers usikker hva som skal jøres:P (bare kom med forslag) Skal også se på ruten på sjåfør siden (elektrisk, går skjeft opp...)Prøv å finn ut nå mere ang sentrallåsen.. håpte på at shortshiften kom til jul men det sjer mørkt ut:P Ønsker alle en riktig god jul:) Har også en e46 look framfamfanger liggende..(ulakkert) veit ikke om den skal på eller ikke enda:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 vet ikke.. kan høre med han i romjula om de.. om den e46 look fangeren ville jeg haller hatt den orginale.. synes ikke de er noe fine, men det er min smak Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Gratulerer som E36 eier! Det er fine biler ;) Når det gjelder sentrallåsproblematikken din, kan det rett og slett være slik at de fjernkontrollene der aldri har fungert! Men at forrige eier har trengt nye nøkler og har da fått den typen der. Jeg har også slike nøkler, men de virker heller ikke. Er DEFA sentrallås/alarm på min, med remote. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gwskjenald Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Takk takk:) Hmm.. det var da som pokker da:P koster det mye for ferdi montert DEFA da? ca. pris? Er mye kjekkere med fjernstyrt sentrallås på vinteren:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 trenger fortsatt tåkelys? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gwskjenald Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 jepp. trenger d vettu:) dyrt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gwskjenald Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 liten oppdatering her da:) Skal skifte til shortshift med fult paktningsett i helga, skal få hjelp av 242drift her på forumet. skal ta noen bilder underveis å legge ut her:)kommer iløpet av helgen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg