Isakine Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Jeg skiftet 5w pærene i parken på V70'n min og får feimelding på disse lysene,finns det noen måter å slette en slik feilmeldin uten å dra på volvo Har også feilmelding på alarmen, det kommer frem att jeg må ha service på alarmen, men det er ikke noen feil på den, er det noen som har noen forslag/tips på disse feilmeldingene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 ja, du nullstiller dem først og ser om det dukker opp på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isakine Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Kan jeg nullstille det sjøl? eller må jeg å¨volvo for å fikse det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geiro Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Jeg skiftet 5w pærene i parken på V70'n min og får feimelding på disse lysene,finns det noen måter å slette en slik feilmeldin uten å dra på volvo Har også feilmelding på alarmen, det kommer frem att jeg må ha service på alarmen, men det er ikke noen feil på den, er det noen som har noen forslag/tips på disse feilmeldingene samme her, har en 04 v-70 får stadig feilmelding på alarm, men fungerer perfekt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chromfelg Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Varsler som kommer fram i instrumentet på parklys virker bare inn på barklys bak. Og om det varselet kommer og går er det de øvre parklysene bak som ikke virker. Så hvis en gir lampen et lite dunk så lyser pæra igjen. Det kan hjelpe å skifte pører også stramme kontaktene litt på pæreholderene. Når det gjelder alarm ville reist på et volvoverksted og fått lest ut feilkoder og årsak til evt alarmutløsning. Det kan være bevegelsessensoren inne i bilen som er litt for følsom eller dekselet som er litt løst... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg