BlackHell Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Heisann. Har en 2.3 16v jeg lurte på hvor mye det kunne gått ann å ta igjen for. Det er en 85 mod opp pussingsobjekt som trenger litt kjærlighet for å bli helt bra. Skilta ble tatt av for 3-4 mnd siden. Orginal 2.3 16v i vognkortet. Manuell girkasse. gått 170.000 på telleren. speedometer virker bare over 60-70kmt Hadde verksted men mista det nå så da blir det litt værre å fikse denne bilen. Det som er defekt med bilen er: Bunnpanne må byttes, ulyd fra bakaksling, hull i førersete, ???motor stoppa etter å ha spylt frontruta med spylerveske??? Regner med at det er en bagatell feil. Har bare ikke fått kikka noe på det enda pga vinteren og kaldt uten verksted. Blinklys kommer og går litt. Litt eksoslekasje. Ellers er bilen fin å se på. Litt skade på styling, men det er ikke store skadene. Koster man på denne bilen ca 5.000kr så er den nok rimelig bra. Noen som har noen formening om hvor mye det kunne gått ann å ta igjen for denne bilen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perena Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 tror ikke det holder med 5 lapper jeg da men.. pris? vanskelig å si uten å ha sett i det minste et bilde.. men siden den garantert har gått x antall km lengre enn det som står på telleren vil det trekke ned, defekt i interiør vil trekke ned noen lapper, bunnpanna trekker ned en del, men hvis stylinga er litt ramponert må jo den ha seg en overhaling, og det er ikke billig:S org lakk koster:( er jo også en av de første modellene av 2.3 16v.. om jeg ikke tar helt feil kom vell de i 1984?:P men klarer du å få 20 - 25 lapper for den burde du ikke klage:P men det er bare min mening.. no disrespect=) Siter MB 190E 2.0 Prosjektor hovedlys, klarglass baklykter, klarglass blinklys, bakrutesenker, SP speil med blink, turboskjerm, 18tom AMG monoblock felger, og "en del" anlegg. kommende: 16v interiør, sportsdempere, nylonforinger, ventilerte skiver osv:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlackHell Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Der er det et par bilder av bilen. Tror den er så å si rustfri. Skadene på stylinga er så å si ubetydelige.. Skal ikke mye til for å få den bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Utsende messig såg jo bilen grei ut, ta og fiks di feilene som du kan fikse så tjener du mere på det samtidig som det blir lettere og selge bilen.. Siter BMW 523i 96mod. Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder Det er Tysker som gjelder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-555 Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Hva ønsker du for bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg