Olocatolay Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Noen som kan anbefale hvor jeg kan få kjøpt et rimelig og bra sett med coilovers (høydejusterbart understell) til min 1989 VW Golf MK II 1.8 90 hk? Alle svar mottas med takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olocatolay Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Og forresten, kan noen svare meg på om et annet spørsmål jeg lurer på i forbindelse med coilovers? Kjører på et komplett sett med Jamex nå (tradisjonelle dempere og fjærer) med 9"x16" felger og 215/40 R16 dekk. Er det en mulighet at jeg faktisk må sette på spacere for at felgene skal gå klar coilovers? Håper på å unngå dette ettersom det ikke er mye plass igjen i det jeg fremdeles har av hjulbuer for at jeg skal unngå subbing... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 ebay er din venn:) der finner du coilovers til en rimelig penge;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 se på bsbildeler også, ikke så ille priser der heller synes jeg :D Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 se på bsbildeler også, ikke så ille priser der heller synes jeg :D Er vel ikke så ille kanskje, men du får nok de samme til halve prisen på ebay.de Hvilket ET har du på 9-16 felgene? Søker du litt finner du masse tråder om senking til Golf II, var en for bare noen dager siden. Het maks senk elns Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olocatolay Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Jeg har Brock B1 9"x16" ET 15 på Golf'en min. Tror du det vil komme i konflikt med coilovers slik at jeg må benytte spacere for å gå klar fjærbenet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 nei Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Gammel tråd men den bilen på avatar bildet ditt så kjent ut.. Kjøpte du den med en i kongsberg ? jeg som har tatt det bildet nemlig ;) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg