Volvo_Rune Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Som topic sier; Så drar den dårlig.. Noen som vet hva dette kan være`? Noe jeg må sjekke/skifte ut evt.. for å se om det er det som er feil.. er slikt spesielt i 5 gir. Lurte på om evt tips, eller folk som har erfaring fra dette før.. Rune. Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Sjekk feilkoder.. Kanskje Lmm? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 hmm ja. må gjøre det da. for har sånn ark der feilkodan står Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740tic'ern Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Min dro dårlig når det var lite olje:P Men d har du vel sjekket... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 va bra olje sist æ sjekka. men e på god tide å skifte. så skal skifte olje i morra. skal ikke sje bort ifra det. men da e jeg heldig i allefall.. takk for tips isåfall:) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Hvis bilen drar dårlig å det er lite olje igjen som gjør det, da er det alvor på gang.. hehe.. Ikke akkurat så avansert motorstyring på disse her så den tar hensyn til slikt også.. :) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Hvis det er bilen i signaturen din, så er første bud å sjekke feilkoder. Hvordan du gjør dette står utmerket forklart på brickboard. Guiden der er foresten noe enhver volvoentusiast burde memorisere. Peile oljen fordi motoren går dårlig? Ikke uten å sjekke om det er kast i fordelerstaget ditt først. EDIT: helvettes amøbe software. Hadde jeg ment The Volvo Resource: brickboard.com, så hadde jeg da for faen også skrevet det Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg