Rmodalen Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 da har bilen gått nogenlunde bra helt til i dag da den bare smalt i potta og ville ikke starte. jeg gikk og sjekket pluggene og de var ikke skrudd fast. jeg fikk skrudd til 3 av pluggene mens den siste pluggen får jeg verken opp eller igjen. så regner med at gjengene er gåen. lurte på hvordan jeg skal få opp den pluggen? og hva må jeg gjøre for å fa pluggen til å sitte igjen? Siter Volvo 240 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Du må ta av toppen og kjøpe gjengereparasjonssett på biltema (jeg bruker dette og det fungerer faktisk kjempe bra) Grunnen til at du må av med toppen er at du må gjøre hullet større, og all metall-sponet som du da har til overs vil du absolutt ikke ha inn i motoren din! ;) Kan høres ut som å ta av toppen og sjekke at alt står bra til, ikke er så dumt uansett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rmodalen Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 ok men hvor mye større skal hulle være? Siter Volvo 240 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Kjøp deg noe lignende dette: Biltema Norge Da lager du større hull med gjenger i, også setter du inn di løsgjengene i den lengden du skal ha den i. Det kan være greit å lime fast den løsegjengen med locktight eller noe. Da slepper du at løsgjengene følger med når du skrur ut pluggen. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rmodalen Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 kan jeg gjøre dette på en måte uten å skru av toppen? Siter Volvo 240 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg