Buffalo Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Hei Er det noen her som har vært borti lignende eller kan svare meg på dette. Jeg har en Opel Combo 1994/95 mod. 1,7D. Når det er varmt ute starter den med en gang, når det blir kuldegrader ute blir den veldig tungstartet. Idag som det var -11 ville den ikke starte i det hele tatt, kinnet og kinnet uten at den ville starte (glødet flere ganger). Har akkurat byttet til nye glødeplugger uten at det blei bedre. Sjekket en og en glødeplugg før jeg satte de i. Takker på forhånd for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limE - Toledo Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Hadde slikt problem med min vw vento, der var det sikringen på glødingen som var problemet. men sier ikke at jeg vet så mye om dette.. :P bare et tips :) Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 har du sjekket om den får gløding da? Pluggene kan være i orden, men trenger ikke å virke. Har du et tangampermeter å klem rundt de 4 kablene til pluggene. Er vel kanskje 1 kabel og ei skinne som ligger over pluggene på denne? Skal trekke 80A ved optimale forhold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SRT-10 Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Prøv å drenere dieselfilteret for vann, eller bytt til et nytt filter. Ofte det hjelper hvis det er en stund siden sist bytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 funnet ut av det? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg