limE - Toledo Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Hei! Fikk tilbake bilen min idag fra verkstedet som har byttet bunnpannen på min ford cougar. Gla og fornøyd setter jeg meg i bilen, så ser jeg at displayet på km-teller\klokke og kjørecomp. viser ingen ting:( :wonder: Hva faen skjer tenker jeg, går inn å spør hva de har drevet med! De har selvfølgelig ikke rørt noen ting med elektronikken i bilen å gjøre. Men hva kan ha skjedd? Er 100% sikker på at alt funket da jeg leverte bilen, etter som jeg sjekket ute temp når jeg leverte bilen.. Kan jeg kontakte ford forhandleren for å feilsøke med slik diagnose sak for å finne feilen ? eller er dette bare å bytte display å sjekke om det hjelper ? PS! Sjekket alle sikringer å det lyser i alle displayer mhv Emil Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 må du skifte kombiinstrumentet er det dyrt, 6000,- inkl. arbeid. mitt sluttet å funke for ca 1 måned siden.. Håper at du slipper unna:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limE - Toledo Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Ingen som jobber på ford verksted elns? Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg