limE - Toledo Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Hei :hello: , skal selge en gammel traver som jeg har hatt stående en stund nå.. som skal selges som delebil, og har antagelivis kjøper på.. Men kan noen beskrive "kjøpsprossesen" for meg?? Hvordan funker det med eier skifte når den selges som delebil ? Bilen er fortsatt registret med skilter på å er eu-godkjent. Skal jeg bare lever inn skilter å selge bilen uten noen form for eierskifte.. Plz help :P :crazysant: Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Fyll ut vanlig omregistreringsskjema, det som er på vognkortet, og lever inn. Ta også og lever inn skiltene før nyttår, ellers får du veiavgiftregninga i mars. Personlig hadde jeg skrivd vanlig kjøpskontrakt med kjøper, hvor det står i klartekst at bilen selges som delebil. Er kjedelig å få kjøpers advokat på nakken fordi du ikke hadde opplyst om alt som var feil på bilen... Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Hvis du sørger for å få kjøpers underskrift på salgsmeldinga som DU leverer før nyttår er det ingen økonomisk fare i å la skiltene stå på bilen. Bruker dere god gammeldags salgsmelding er det intet problem å fylle ut en til hver om kjøper insisterer på det. Veldig kurant med "as is" på salgskontrakt ja. Da er du sikra. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limE - Toledo Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Solgt :) woho :p Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg