-Supraguy- Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Noen som vet om det er mulig og melde seg på? Får ikke svar på mail til leif. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 jeg fikk svar og jeg er påmeldt ;) ligger på lista på gatebil.no Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Når fikk du svar da? Den frikjøringa, kan alle som betaler kjøre da eller er det bare de "50"? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 gatebil er for folk som trener/øver for å bli de største taprane.. har aldri tenkt meg på gatebil igjen før det dukkar opp noen skikkelige diesel-biler som produserer gødt med svartrøyk.. si ifra hvis det kommer noen mercedesar eller datsunær diesler som skal kjøre, da skal jeg vurdere saken. :assman Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 gatebil er for folk som trener/øver for å bli de største taprane.. har aldri tenkt meg på gatebil igjen før det dukkar opp noen skikkelige diesel-biler som produserer gødt med svartrøyk.. si ifra hvis det kommer noen mercedesar eller datsunær diesler som skal kjøre, da skal jeg vurdere saken. :assman Ha disel dritten din der du bor du... dra itte slik oppover dalen.. bedre får alle.. svart røyk var åver å ut får MANGE år sia.. Går dritt dårlig å panker å ryker... æsj :flushit: Siter INGEN tingen er perfekt orginalt! 1249HK-1588NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 noen som har en hjelm til låns der inne? :-P hehe Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjobing Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Noen som har peiling på hvordan banen er? Gidder liksom ikke å kjøre helt fra Mandal og opp hvis det er mye overvann og dårlige forhold. Siter 03 Impreza HTS Cosworth (forskningsprojekt) 04 Outback (daglig bilen) 06 Caravelle TDI 4motion (verkstedvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Noen som har peiling på hvordan banen er? Gidder liksom ikke å kjøre helt fra Mandal og opp hvis det er mye overvann og dårlige forhold. Fine forhold med -3 grader der i kveld i alle fall.. Banen er brøyta og det var test kjøring der i kveld+ brøyting.. Så dette ser bra ut... Må BARE minne på at det er is kjøring på SØNDAG også på losna-isbane.tk Er 1.5 mil lengre nord etter E6, på tretten.. ligger HELT ved E6 så det er lett å finne.. Der er det 2 baner med fri kjøring, banene er 1.6km og 1.8km lange med topp forhold... vert coolt å fortsatt kjøringa der på søndag etter en SKIKKELIG PUB tur ut i Lillehammer på lørdag:pepsi: Siter INGEN tingen er perfekt orginalt! 1249HK-1588NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team smurfen Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 4.6 minus her nå.... Så la oss håpe at værvarselet ikke slår til nå. for der sto det 7 varme på lørdag... Gleder meg nå:):biker Siter http://www.losna-isbane.tk ------------- http://www.team-smurfen.tk Member of Vagina Wally skrensarlaug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team smurfen Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Flere bilder her Siter http://www.losna-isbane.tk ------------- http://www.team-smurfen.tk Member of Vagina Wally skrensarlaug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg