Corolla Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Jeg har endelig blitt eier av en VW Golf 1998 1.6 Highline! Den er importert fra Tyskland og har gått drøye 130000 km. I dag skulle jeg ut å kjøre for første gang med norske skilter og da dukket det opp et problem når jeg skulle legge om til vinterhjul: Hvordan får jeg ut denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 ORg møller bolt.. reis dit å de har den å hjelper deg skal også ligge i verktøy settet ditt baki bilen! Mvh Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Okay! Takk for svar! Nå ble jeg lettet :) I verktøysettet var det bare til de vanlige boltene, men skal høre med møller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 flere bilder av bilen din eller?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Den er helt orginal foreløpig, men det blir nok senk og 18" felger til våren. Holder på å montere nytt frontsett, spiller og defa alarm nå. Noen bilder Forresten satt det kun låsebolt på det ene hjulet og med en 12 mm umbrako pipe ordnet det seg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg