Margido Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 heheh, må få si at jeg gliste litt når jeg så bildene fra du først kjørte utfor, for så å få en elg på panseret. (Ikke at det er ondt ment, men litt komisk) Flott å se at bilen er under bygging igjen da! Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 heheh, må få si at jeg gliste litt når jeg så bildene fra du først kjørte utfor, for så å få en elg på panseret. (Ikke at det er ondt ment, men litt komisk) Flott å se at bilen er under bygging igjen da! hehe..saken er sånn da, jeg traff aldri elgen, Men treet. *se elgen, bremse,svinge,sleng,stooor sleng,skavvel,la bilen på siden mot ett tre* hehehe... utrolig at det ikke ble noe skader på dør/speil osv..:smilbmw: Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 hehe, du kan no værtfall å bruk biln max ut:P eg hør deg OFTE når eg e på jobb, enda det e masse bråk inni smia, hørt deg når eg sto i essa å smidd meisla, du drog på ut på E6`n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 ja ska ikke gjøm bort den fine sekser-lyden vettu :D Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg